Monday 4 August 2014

Lega dalam "Toilet"

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



Perkara pertama yang Ni nak share tentang bagaimana leganya bile keluar dari toilet tanpa perlu ada rasa sakit memulas atau meneran.
Sebelum ni agak payah juga la, tp selepas Ni consume berterusan OSTEMATRIX, Alhamdulillah dah tak susah lagi…



Mulanya consume OSTEMATRIX sbb Ni ada Ligamen koyak pada kedua-dua belah lutut, plus rasa cam mmg ada kekurangan kalsium dalam badan. So, Ni decide nak makan OSTE, Alhamdulillah bukan lutut Ni saja yang dah tak sakit, perut pun dah tak susah nak mengeluarkan hasil kumbahan.. Nak tau kenapa?? Sebab OSTE turut membekalkan Magnesium. Pada asalanya Magnesium berfungsi untuk membantu penyerapan Kalsium ke dalam tulang, tp bile diingat kembali dulu2 masa gastrik ada amik ubat yg namanya Magnesium… barulah Ni terpikir sejak makan OSTE xde lagi dah masalah angin dalam perut mahupun kentut yang melampau….

Tiap pagi waktu kumbahan juga teramatla senang... dah tak yah nak berkerut muka lagi... ternyata Ni taklah rasa keseronokkannya sendr tp turut berkongsi dengan suami... Alhamdulillah suami pon rasa seronok dengan perbezaan yang dirasai selepas consume OSTE....

Bahagia....

Alhamdulillah juga masalah lutut Ni pon xde la teruk dah...turun naik tangga pon selamber je...Broga pun Ni boleh panjat, cume semput la... tp lutut Alhamdulillah dengan izin Allah jua berkurangan sudah sakitnya...

Ni harap dapat berkongsi kebaikan OSTE ni kepada sesiapa yang mempunyai masalah yang sama dengan Ni... harap dapat membantu yang lain..

Apa tunggu lagi??
Jangan segan silu, boleh komen atau boleh terus wassap ni...
Jupe lagi nnt...

Wassalam


No comments:

Post a Comment